MINTEA GENERATIILOR VIITOARE

Trei pastori cu trei cāini mulg, tund si taie cānd au chef 300 de oi. Pentru linistea si comoditatea pastorilor, oile trebuie sa fie o turma supusa si sa nu aiba idei despre liberul arbitru, suveranitate nationala, raspundere individuala. Daca nu s-au nascut oi atunci trebuie educate ca sa devina oi.

Oile nu au drepturi individuale si nu au religie. Ele si-o pierd īn doua feluri: prin educatia atee, numita "umanista" īn America si prin farāmitarea, infiltrarea si coruperea bisericii organizate. In 1831 Alexis de Torquevile a fost uimit de cāt de putina criminalitate exista īn America. "Numai cānd m-am dus sa vizitez bisericile din America am īnteles", scrie el; "etica si religia cetateanului īl opreste de la crima".

La 2 decembrie 1908 Walter Rauschenbush si Harry Lard (Lard a fost descris de catre un alt membru al Partidului Comunist al Statelor Unite, Manning Johnson, ca fiind "principalul arhitect al infiltratiei comuniste pe tarām religios"), au īnfiintat Consiliul Federal al Bisericilor, finantat, printre altii, de fundatia Rockefeller care i-a dat īntre 1926 si 1929 suma de $137.000 si alti bani, de atunci īncoace. In 1942 platforma acestui consiliu cerea "un guvern francmasonic mondial, control international asupra armatei si flotei, un sistem monetar universal si o banca internationala controlata democratic." Atributul "controlata democratic" are aceeasi valoare pe care o are atributul "democratic" īn bine-cunoscutul "centralism democratic" al totalitarismului comunist: adica zero. Restul platformei e real. Dar, devenind prea notoriu, Consiliul Federal al Bisericilor si-a schimbat numele la 29 noiembrie 1950 īn Consiliul National al Bisericilor. Acest consiliu a lucrat māna īn māna cu Partidul Comunist din Statele Unite ale Americii, dupa cum arata īnsusi Gus Hall, secretarul Partidului Comunist din SUA. In 1972, "Biserica Satanei", cu "marele preot" Anton Lavey din San Francisco, a fost primita īn Consiliul National al Bisericilor (RE, pp. 220-222). Biserica Satanei practica satanismul, adica tortureaza si ucide victime umane si animale īn adunari rituale, practica magia neagra si, īn general, are scopul de a īndeplini poruncile Satanei pe care aceasta "biserica" īl venereaza ca pe un zeu absolut si adevarat.

La 23 august 1948 a fost īnfiintat Consiliul Mondial al Bisericilor, al carui secretar general, Philip Potter, a fost descris īn 1975 ca fiind "mai radical decāt majoritatea marxistilor". Acest consiliu mondial n-a miscat un deget si n-a cheltuit nici o centima pentru cei aproximativ cinci milioane de oameni nevinovati, majoritatea crestini, īntemnitati īn Rusia sovietica pentru credinta lor, dar a cheltuit peste cinci milioane de dolari din 1970 pāna īn 1980 pentru a organiza "lupta īmpotriva rasismului". Aceasta "lupta" īn cea mai mare parte dintre cazuri s-a dus de catre banditi īnarmati care asasineaza femei si copii de fermieri, īn Africa, (cf. Joseph A.Harris, "Karl Marx or Jesus Christ?", p. 132, dupa RE, pp.221-222)

In 1993, Curtea Suprema a Statelor Unite a declarat ca este ilegal sa īmpiedice cultul santeria (un cult adus din Cuba care se bazeaza pe practici tribale africane de a tortura, mutila si ucide victime si a stropi asistenta cu sāngele proaspat varsat, īn cinstea unor divinitati voodoo). "Santeria e o religie" a declarat Curtea Suprema. Crestinismul este interzis īn scoli, dar cāta vreme santeria este admisa si raspāndita, poporul american are "libertate religioasa". Religia e buna cānd e satanica sau cānd e folosita pentru asasinarea fermierilor si a familiilor lor; dar generatiile viitoare trebuie scutite de acest "opium al popoarelor". Religia īndeamna la cinste si omenie. Francmasonul Claire Chambers scrie: "Ca sa fie īnrobita, mintea omului trebuie orientata de la a fi spirituala la a fi carnala. Omul trebuie sa creada despre sine ca este un animal fara functie spirituala. Odata eliberat de obligatiile lui fata de Dumnezeu, acesta este mult mai usor de supus statului mondial francmasonic" (The Siecus Circle, p. 101, dupa RE, p. 362). De aceea s-a eliminat cu strasnicie religia crestina din scolile publice americane si s-a īnlocuit cu "umanismul".

In 1933 a fost publicat Manifestul Umanist care afirma ateismul, comunismul si evolutionismul. Unul dintre cei 33 de semnatari ai manifestului a fost John Dewey, "parintele educatiei progresiste" īn America. "Omul n-are Dumnezeu si n-are suflet" scrie John Dewey. "Adevarul imuabil e mort. Nu exista loc pentru legi fixe, naturale, sau pentru adevaruri permanente si absolute". Nu exista diferenta īntre adevar si minciuna, zice Dewey; adevarul e ce convine (probabil celui mai tare). De asemenea, nu exista principii etice: moral e ce face placere (probabil tot celui mai tare). Dewey nu s-a ostenit sa concilieze principiul moralei cu ceea ce face placere īn situatia īn care placerea unuia este sa-l tortureze pe altul, dar cel torturat nu simte placere; īn schimb, a reconciliat doctrina lui, pe care se bazeaza sistemul de īnvatamānt american din ultimii 50 de ani, cu spusele lui Lenin care zice: "Desigur, nici noi nu credem īn Dumnezeu. Noi credem numai īn morala eterna. Tot ce serveste distrugerii vechii societati e moral... Jos cu religia....Principala noastra sarcina e sa cultivam ateismul. Comunismul aboleste adevarul etern, aboleste religia si morala". Adica familia si biserica, caci atāt Dewey cāt si Lenin stiau ca nu pot aboli concepte generale abstracte (RE, pp. 377-379).

Azi, urmānd preceptele parintelui scolarizarii americane John Dewey, copiilor li se preda "etica de situatie", care explica cum "ceea ce e bine pentru mine poate fi rau pentru tine, si ceea ce e bine astazi poate fi rau māine". Dupa ce au studiat "etica de situatie" si "educatia sexuala", un mare numar de fetite de la 9 ani īn sus devin gravide īn scolile de stat americane īnainte de a cunoaste alfabetul. Pentru ele s-au creat categorii de elevi separate numite "mame nemaritate", "gravide sub 18 ani", despre care guvernul aduna statistici, iar parintii (daca-i au) se plāng degeaba. O alta reusita a filozofiei umaniste si a educatiei progresiste este numarul mare de sinucideri printre elevii de liceu, despre care guvernul, de asemenea, strānge statistici si parintii se plāng degeaba.

La 40 de ani dupa primul Manifest Umanist, a fost publicat cel de-al doilea Manifest Umanist care vorbeste despre construirea unei "comunitati mondiale" bazate pe "un sistem de legi mondiale si o ordine mondiala bazata pe un guvern federal supra-national".(The Humanist Manifesto I si II, dupa RE, p. 81).